Min utmaning

Tänkte skriva lite om mig egna lilla utmaning som jag har framför mig (och även lite bakom mig)
 
Jag har tillsammans med träningstokig kompis lagt upp ett träning och kostschema för att jag inom 12 veckor ska ha gått ner 7kg och blivit märkbart mer nöjd med mig själv.
 
Starten var den tredje September och så här en månad senare har jag gått ner 3 kg och känner mig mer motiverad än någonsin.
 
Min startvikt låg på 64 kg och jag skall på så vis ner till 57kg. Min nuvarande vikt är 61.1 kg
 
Jag väger mig varje dag och för ett matschema som ni kommer få ta del av. Lite ledsen är jag för att jag inte fotade dagens mat, för den var gudomlig, men det kommer en annan gång. =)
 
Mer ingående om hur jag når mina mål kommer ni att förstå om ni följer denna blogg.
 
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0