Oj då!

Man kan ju verkligen tala om dålig uppdatering här.
 
En del har hänt sedan sist, jag har blivit leg. ssk. Flyttat från min underbara prins för att jobba, känns sjukt konstigt att inte bo mestadels av tiden tillsammans med honom, men vi klarar minsann detta också :)
 
Jobbet flyter på och jag börjar komma in i rutinerna, vilket även resulterar i att jag har en del tid över till att träna. wihooo. Dock har jag varit sjuk nu i en vecka, vilket inte är en höjdare kan jag meddela.
 
Kommer inom kort förmedla mina små planer för våren här, kan ju också meddela att höstens plan gick bra och jag gjorde det jag skulle. Kan även meddela att jag kommer köra en hel del utmaningar för mig själv. Men som sagt mer om det sen, just nu kollar jag copa del rey, Barca som spelar mot Real. Håller tummar och tår för Barca som just nu ligger undet med 0-1
 
Ha det bra så länge, lovar att inte bli lika länge tills nästa gång,
 
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0