Askallt

Riktigt kallt är det idag. Min lediga vecka börjar gå mot sitt slut. Hatar det! Hade gärna varit ledig en vecka till, det hade verkligen varit underbart. Men, jag har ändå hunnit med en hel del; träning, löpning, matlådelagning, äppelchutney lagning, städning av förråd och andra lägenhetsutrymmen. Något som jag dock inte gjort så mycket som jag tänkt och som var prio 1 är att plugga. Jag är verkligen kass! Måste ta ett superryck denna helg så jag känner att skiten sitter, sen blir det en hel del praktik och träning innan tentan, så vi får se hur det går!
Var tvungen att skrapa rutan på bilen innan avfärd för veckohandling i morse. Så jäkla skönt att ha veckohandlingen klart så här i tid.
 
Hoppas ni får en fin dag i det kalla härliga höstvädret.
 
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0