Njutningsrunda

Varit ute på en ren och skör njutningsrunda.. Hehe okej, ren njutning var det kanske inte under tiden som jag sprang, men efter var det jäkligt skönt. Kan ju säga att det känns att jag springer med tre kilo mindre, benen kändes lätta och snabba. Har i princip inte sprungit sedan tjejmilen, bara lite smårundor och löpbandet då och då. Men, nu ska det bli ändring på det också. I och för sig ska jag inte springa för mycket med det träningsupplägget som jag har, men en gång i veckan är ju ok!
Blir bio med sambon för att fira den klarade tentan, Taken 2 är det tanken att vi ska se. Taken 1 var ju grymt bra, så hoppas på samma här. :)
Ha en fin lördag alla!
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0