Ishallen

Här har jag spenderat min söndagseftermiddag. Eller främst har jag ju varit innanför rinken, men ändå. Sambon min är inte riktigt klok på skridskor, jämfört med honom är jag som bambi på hal is och ändå tycker jag inte att jag är speciellt kass...Men han åker ju för fanken lika snabbt bakåt som framåt. Sjukt.
Nu är jag i alla fall riktigt frusen och har krupit ner under en filt med lite the:)


Herregisses ja, i morgon är det ny praktikperiod för mig och sista innan jag på riktigt kan kalla mig för sjuksköterska. Hur sjukt är inte det? Känns som jag precis började.


Nu blir det TV och sen plugg. Ha det fint :) (fråga mig inte varför bilden blir på snedden när man laddar upp den via mobilen)

/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0