Veckans vikt

Förra söndagen vägde jag 60,6 och denna vecka låg slutvikten på 59,8 vilket ger en viktminskning på 0.8kg. Vilket jag är helnöjd med. Takten som är uppsatt att jag ska gå ner enligt är 0.5kg/vecka så 0,8 är ju helt klart bra. En jäkligt bra sak är också att mina vader har blivit 1,5cm mindre /per vad. Helt awesome. Mina vader har och kommer förmodligen alltid vara den kroppsdel jag hatar mest. Tycker själv att mina vader är groteska.
 
Nog om vader. Träningen har blivit framflyttad till klockan ett. Känner mig alldeles för hungrig för att ge mig ut innan klockan tolv (äter ju mitt första mål klockan tolv, så tänkte få i mig lite energi så att det blir klass på träningen också.
 
Ha det fint
 
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0