Morgon PW

Skulle egentligen ha varit på praktik denna morgon, men min snälla handledare tyckte jag kunde strunta i detta, då jag även har skola i eftermiddag / kväll. Vilket har gett mig extra tid för både plugg, pw och gym.
 
Dagens planering
 
  • Pw - check
  • Gym - Benböj, pullups, axelpress, marklyft.- Check
  • Skola
  • Massvis med plugg
Ikväll drar jag och sambon min till mina föräldrar för att möta upp med mina syskon som är i skåne på besök. Full rulle med andra ord.
 
Dagens måltidsplan
  •  Efter PW- en kopp Te
  • Efter gym klockan 12 - Broccolisoppa
  • Mellanmål - Två stycken urgoda och nyttiga muffins (recept kommer senare)
  • Kvällsmål - ingen aning vad mamma och pappa har tänkt bjuda på, men jag kan tänka mig att det blir taccos
Anledningen till varför jag inte äter någon fast föda före klockan tolv är för att jag har en så kallad periodisk fasta, vilket innebär att jag enbart äder 8 timmar på dygn och har då fasta de resterande 16 timmarna. Jag lligger på ett kaloriunderskott med 500kcal per dag.
 
Dagens vikt: 60,6 (Det första jag gör varje morgon är att klä av mig och väga mig, för att få en så korrekt siffra som möjligt).
 
Från morgonens PW
 
Ha en fin dag
 
/C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0